Sunday 17 April 2016

PENGHARGAAN

TEAM MOLDING BLOCK C

Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung dalam proses menyiapkan laporan akhir latihan industri ini. Kepada para pensyarah di Politeknik Balik Pulau, Pulau Pinang yang banyak membantu saya dalam menguruskan hal berkaitan dengan latihan industri dan di atas segala pengorbanan pensyarah yang membantu saya menjalani latihan industri dalam keadaan yang sempurna.

Tidak lupa juga kepada Penyelia dan Penyelaras  saya Encik Mohd Asadi Bin Rawi @ Abdullah kerana telah memberi peluang kepada saya untuk menimba ilmu dan pengalaman sepanjang berkidmat di FLEX MOLDING DEPARTMENT.  Juga jutaan terima kasih kepada staf-staf yang berkhidmat di BLOK C yang telah banyak membantu, memberi tunjuk ajar dalam segala ilmu yang dicurahkan.  Segala jasa kalian semua, hanya Allah sahaja yang mampu membalasnya.

Akhir sekali, ucapan terima kasih kepada pelajar senior Politeknik Balik Pulau serta sahabat-sahabat yang telah membantu serba sedikit semasa saya menjalani latihan industri dan dalam penulisan laporan akhir latihan industri.





Misteri

Author & Editor

Wan Muhammad Mukmin Bin Wan Mokhtar seorang Pelajar Jurusan Diploma Teknologi Maklumat (Pengaturcaraan).Belajar di Politeknik Balik Pulau.